Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Maar ook het werken met verf, inkt, sprays e.d. begin ik steeds leuker te vinden. Het is dan ook super dat ik designer mag zijn bij Dutch Doobadoo. Want daar komen fantastische masks en stencils vandaan, die ik graag gebruik.


Ik bezoek regelmatig sites om inspiratie voor mijn kaarten, LO's, PL pagina's en journaling cards op te doen. Dikwijls kom ik daar leuke ideeën tegen. Door te linken naar die ideeën en door mijn eigen creatieve scrapsels te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog ook kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 20 april 2008

Verftechnieken met een lino-roller.

In het filmpje wordt uitgelegd wat je met een linoroller kunt doen. Op deze manier kun je prima zelf je achtergrondvellen maken of labels en journalingblokken een kleur geven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe heet dat papier war je de lino in doet om de tekening over te brengen? inktpapier ofzo?
en kan u misscien een bestand maken met het maken van een lino in plaats van een filmpje want zo kunnen we het niet kopieeren is best s hi t!
Ewaa houdoee

hanny zei

Voor het maken van achtergronden gebruik ik aquarelpapier, meestal 300 grams.

Op mijn blog verzamel ik linken die ik tegenkom en waarvan ik denk dat het leuk is om eens mee te gaan experimenteren. Als ik een filmpje tegenkom, plaats ik dus de link naar het filmpje. Kom ik een tekstbestand tegen, dan plaats ik een link naar dit tekstbestand.
Helaas ontbreekt het mij aan tijd om alles opnieuw uit te werken voor de bezoekers van mijn blog.
Mocht je een bepaald onderwerp zoeken, dan zou je het eens via google kunnen proberen en sla dan mijn blog maar over.