Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 2 oktober 2010

Zelf stempels maken.

Een erg leuke techniek is het maken van stempels van rubberplaat/foam.
Dit is helemaal niet moeilijk en het resultaat is erg leuk.
Op de blog van Life and scrapping vind je een uitleg.
Hier kun je het voorbeeld vinden van deze stempel van een robot.


Ook de stempel van deze boom heeft ze zelf gemaakt.
Wil je weten hoe? Klik dan hier.


Ook Boukje maakt regelmatig zelf een stempel.
Hier vind je haar leuke zelf gemaakte creaties. In het bericht onderaan kun je lezen hoe zij haar stempels zelf maakt.

Mocht je een stansapparaat hebben (Big Shot, Cuttlebug o.i.d.) denk er dan ook eens aan dat je je dies kunt gebruiken om te stansen. Ook hier kun je erg leuke stempels mee maken.
Met de nestabilities maak je fantastische stempels. Mijn zelf gemaakte stempels met cirkels en ruiten zijn erg favoriet.

3 opmerkingen:

Boukje zei

Je doet het prima Hanny, ga vooral zo door met leuke dingen zoeken!
Leuk dat je verwijst naar mijn blog voor het stempel maken!
Groetjes Boukje.

Anna zei

Wat jammer dat ik thuis geen stansapparaat heb-net een paar stempels laten drukken voor mn etsy shop.Wel heel mooi resultaat, maar misschien ook tijd om te investeren (die van Cuttlebug ziet er zeker leuk uit).
Heel leuke blog trouwens Scrap-joy:)

sweet mama zei

Wat een geweldig idee. Dat ga ik meteen proberen!