Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 17 oktober 2008

Een bloem van kant.

Met een strookje kant kun je een erg leuke embellishment maken.

4 opmerkingen:

Jenny zei

Echt een leuk idee!
Grappig hoor,ik had het wel met lint gedaan maar had nooit hieraan gedacht.
Bedankt voor al je goede tips.

Groetjes Jenny

Inge zei

Die is leuk!! Past recies bij het thema waar k de laatste tijd in scrap (vintage) dus ik ga hem zeker een keer maken!

Groetjes Inge

Sylvia zei

Een heel leuk idee wat je met kant kan doen!!

bedankt voor het laten zien!!

groetjes

Sylvia zei

Wat zie ik veel leuke ideetjes over het scrappen.
Heb je blog opgeslagen daar kan ik veel ideetjes vinden echt geweldig hoor

groeten