Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 4 maart 2008

Tips met clear stamps

Als je in het bezit bent van clearstamps, dan is dit filmpje wellicht leuk om te bekijken.
Als ik een titel maak met clearstamps leg ik eigenlijk altijd de letters op het acrylblok neer. Je kunt ook de letters op je pagina leggen, daar waar jij ze hebben wilt. Vervolgens druk je je acrylblok op de letters, inkt de letters en maakt een afdruk.
Ook is het leuk om borders golvend op je acrylblok te leggen. Weer eens wat anders dan een rechte border.
Op dit filmpje laten ze zien hoe je dit kunt doen.

2 opmerkingen:

Rosa Decoratie zei

Leuk filmpje, ik was al langer op zoek naar hoe ik moet werken met clearstamps. Ik heb het nu gezien, bedankt!

Anoniem zei

een super handig filmpje
wou ze kopen maar wist niet wat ik er mee kon

BEDANKT!