Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 8 januari 2010

Bloemen van stof.

Bridget Baxter geeft op haar blog een duidelijke uitleg hoe je mooie stoffen roosjes kunt maken.

Nog meer ideeën om van stof bloemen te maken zijn te vinden bij:
freckled nest

maize hutton

sew ritzy titzy

calamity kim

floral showers

lil blue boo

vanessa christenson

heather bailey

reese dixon

gines scraproom

En dan heb ik ook nog een link gevonden van crochet patterns central waarmee je nog heel veel meer verschillende gehaakte bloemen kunt maken.

En hier nog een link voor bloemen van krantenpapier
balzer designs.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wil even een reactie achterlaten als groot dankjewel voor alle berichten die je op je blog zet. Vind het zo super dat je een blog hebt vol tips, technieken, lesjes..inculies linkjes naar alle plekken waar je meer informatie kan vinden.
Jouw blog is gewoon een encyclopedie op zich!
Dikke pluim en super super bedankt!!!
xx Monica

Frences zei

Hanny, wat weer een leuke links!! Ben al weer lekker aan bloghoppen zo, prima te doen met dit weer. Dank je wel he!!!

Liefs Frences

Anoniem zei

Super, dank voor de goede tips!!