Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 11 mei 2008

Zelf bloemen maken.

Op de site van Creating Keepsakes kun je 10 verschillende bloemen vinden om zelf te maken.
Leuk om op je kaarten te gebruiken of bij je scrapbookpagina's.

Opmerking 23 februari 2010:
Helaas heeft Kreating Keepsakes deze link inmiddels afgeschermd.

3 opmerkingen:

Unknown zei

He Hanny wat een superleuke ideetjes staan erbij. Heb het even opgeslaan. Leuk hoor. Bedankt voor de tip. Groetjes Wendy.

Nicole zei

Hoi Hanny,
mijn naam is Nicole, 15 jaar, en ik scrap ontzettend graag met mijn moeder en tante. Zij zelf werken graag met kant en klare materialen maar ik maak het het lieft zelf. Ik was erg geinteresseerd in de tutorial met de bloemen, maar helaas werkt deze link niet meer.
Ik vind de andere tutorials wel erg tof, ik heb er al een hoop inspiratie eruit gehaald.

Bedankt!
Groetjes,
Nicole

ScrapJudith zei

Hoi,

Ik probeer net delink te opnene voor het bloemen maken maar ook mij lukt het niet (net zoals in der eactie van Nicole). Heb je nog een andere link of site?

Groetjes,

Judith