Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Ik voel me dan ook bevoorrecht dat ik designteamlid van het Noor Scrapteam mag zijn.

Het werken met verf, inkt, sprays e.d. begin ik steeds leuker te vinden. Ook in mijn scrapwerk ga ik deze technieken steeds vaker gebruiken. Het is dan ook super dat ik designer mag zijn bij Dutch Doobadoo. Want daar komen fantastische masks en stencils vandaan, die ik graag gebruik.


Ik bezoek regelmatig sites om inspiratie voor mijn kaarten, LO's, PL pagina's en journaling cards op te doen. Dikwijls kom ik daar leuke ideeën tegen. Door te linken naar die ideeën en door mijn eigen creatieve scrapsels te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog ook kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 15 januari 2014

Een Lay out.

Voor het forum waarvan ik lid ben maak ik altijd een secret scraplift. Dit houdt in dat ik een LO maak die door anderen gelift gaat worden. Deze dames sturen hun lift weer door naar een volgend persoon die de lift ook weer gaat liften. Eigenlijk is het net zo iets als een zin door fluisteren en vervolgens is die zin nadat hij een paar maal doorgefluisterd is veranderd, terwijl de kern nog steeds hetzelfde is. Voor deze secret scraplift heb ik me laten inspireren door een digitale LO van Mamabean. Dit is de LO die ik gemaakt heb:

4 opmerkingen:

Els zei

Geweldig wat een schitterend mooi lootje en wat een pracht kleuren heb je gebruikt.
Groetjes, Els

Marlien zei

mooi hoor, maar wat is een LO?

Scrap-joy zei

Marlien, een LO is een lay out. Een gescrapte pagina. Ik heb de titel van dit blogbericht veranderd.

Marlien zei

Aha, dat ik daar nou niet op kon komen, ik heb notabene in een drukkerij gewerkt ;-)