Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 22 februari 2018

Bloghop met de nieuwe Noor collectie maart 2018.

Hallo allemaal.
  
De mensen die hier via de bloghop van Noor Scrap komen, hebben al kunnen zien wat een leuke collectie er deze maand weer uitkomt en wat een mooie creaties hiermee gemaakt zijn.
 
De bovenste rij producten is wat nu uitgekomen is.
De andere leuke masks en stans op deze foto uit de Mixd Up lijn waren er al.
 
Ik ben deze keer aan de gang gegaan met de stans met de steentjes.
Ik heb deze gebruikt in mijn Travelers notebook.
Het is een middenpagina, vandaar de vouw in het midden.
De foto's zjin bij een daglichtlamp genomen, dus niet zo goed als ik zou willen.
Maar ja, als je in het donker weg gaat en in het donker thuis komt, zit er niet veel anders op.
 
 
Eerst heb ik met structuurpasta en de Mixd Up mask bakstenen (6002/0833)
de bakstenen op mijn papier gemaakt.
 
 
Ik werk hierbij graag met een metalen spatel om de structuurpasta aan te brengen.
 
 
 
Hierna heb ik met water verdunde spray inkt mijn bladzijde een paars kleurtje gegeven.
Door de spray op iets grotere afstand van het papier te houden,
krijg je delen waar de kleur minder intens is.
Vervolgens heb ik met distress inkt en een blending tool de stenen nog een kleur gegeven.
Omdat ik niet alleen de nieuwe stans leuk vind, maar ook het stukje papier waar deze stans uitkwam, heb ik besloten beide delen op mijn pagina's te gebruiken.
De steentjes heb ik ook gescheurd en in kleinere delen op mijn pagina's gebruikt.
 
 
In mijn travelers notebook plak ik foto's die ik door het jaar heen maak.
Deze foto's zitten in het katern van februari.
De datum moet ik er nog bij plakken.
Op deze pagina zie je nog andere Noor stansen terug. De auto (9003/0074), de cirkel met de tekst Love (6002/0914) en de kleine pijltjes met de hartjes ( 6003/0068).
 
Daisy is de volgende in deze bloghop die wat moois laat zien.
 
Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet ook onder dit bericht een reactie achter te laten.
 
Veel plezier verder met de bloghop.


19 opmerkingen:

Alice zei

wat mooi gemaakt zeg zo veel te zien.
groetjes alice

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk gedaan weer Hanny, leuk die foto in de wasstraat! Mooie pagina weer.

Louwina Zijlstra zei

Heel mooi gemaakt Hanny en mooie kleurtjes.
Gaaf zijn die bakstenen en leuke foto's heb je erbij geplakt.

Betty V. zei

zo mooi!

Unknown zei

Mooi en vooral die mooie kleurtjes

Marga's place zei

Wat een idee om het papier waar de mal uitgestanst is ook te gebruiken. Zo zie je maar weer: jullie zijn echte professionals. De kleuren zijn ook prachtig bij elkaar.

Hanny M. zei

wat een leuke stencils en stansjes,leuk

Willemien Leijten Senders zei

Geweldig zoals je alle verschillende materialen gebruikt,ga eens kijken wat ik er van kan maken,dank je wel

miriam_workshop zei

mooie rustige pagina. gr. Miriam

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig! Groetjes Betha

Maaike van de Bunt zei

Mooi !!!
Groeten,
Maaike

piwee zei

mooi gemaakt

Marjan zei

Weer een echte kleurrijke Hanny, je hebt de nieuwe materialen weer goed gebruikt!

Anita van den bergh zei

Waar blijven jullie die inspiratie halen. Heel leuk om ook hiervan een lay-out out te maken voor mijn scrapbook. 🖒

Heidie zei

Wat mooi om te zien. Mooi hoe je alle materialen hebt gebruikt.

Liefs Heidie

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een leuk pagina voor je Travelers Notebook heb je gemaakt. Mooie warme kleuren en de indeling en opbouw vind ik ook erg leuk😍😍. Groetjes Monica

Wies zei

Mooi! Leuk zoals je de steentjes mal hebt verwerkt op de pagina van je travelers notebook.
Groetjes, Wies

Thera Rolleman zei

Wat een te gekke lay out zeg! schitterend. Tot nu toe maakte ik eigenlijk alleen maar kaarten, maar met al die mooie mixed media producten kan ik haast niet anders dan ook af en toe mijn handen flink vuil te maken....Jouw lay out helpt me mede over die drempel!

carla zei

Heel mooi.

Groetjes,
Carla