Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 30 april 2018

Happy Birthday.

Hallo bloglezers.
 
Zoals jullie inmiddels wel ontdekt hebben, houd ik ervan om veel met kleur te werken.
Bij de Dutch Mask Art Blocks (artikelnr. 470.715.609) kreeg ik direct zin
om hierbij veel kleuren te gebruiken.
 
 
Deze mask heb ik op het papier vast geplakt om te voorkomen dat de mask zou verschuiven
bij het gebruiken van de diverse kleuren distress inkt.
Deze distress inkt heb ik met een blending tool aangebracht.
 

Ik werk graag met distress inkt omdat ik vind dat de kleuren zich zo mooi vermengen.
 




Het slakje en de bloem heb ik nagetekend en ingekkleurd met neocolor II.
Als je met het krijt op het craftsheet tekent en dit iets nat maakt,
kun je gemakkelijk tekeningen hiermee inkleuren.
 
 

Geen opmerkingen: