Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 21 mei 2020

Bloghop nieuwe Noor collectie.

Hallo creatievelingen.

Leuk dat jullie bij deze bloghop met de nieuwe Noor Design materialen komen kijken .
Het Designteam heeft weer diverse creaties gemaakt met deze nieuwe collectie
om jullie te inspireren.
Het is altijd weer genieten om de nieuwe materialen in je handen te hebben
en te verzinnen wat je hiermee wilt gaan doen.

Deze keer heb ik met het papier en labelvellen uit deze collectie
een scrappagina gemaakt.



Eerst heb ik met een mask en oxide inkt een blad aquarelpapier bewerkt.
Dit is de basis voor deze scrappagina.
In dit mini album komt deze pagina afwisselend met andere pagina's steeds terug.

Het papier op deze scrappagina komt uit het paper bloc Spring's Arrival.
Dit heb ik gecombineerd met het oranje-wit gestipte papier uit de set Rainy Days.


Een deel van de afbeeldingen op het papier van de labelvellen heb ik uitgeknipt.
Het uitknippen is een heerlijk relaxed klusje en zo heb ik het klaar liggen als ik dit
gebruiken wil, wat ik op deze pagina gedaan heb.



De tekst succes komt van een bingokaartje dat bij de labelset zit.


De vlaggetjes hangen aan een lijntje dat ik gestempeld heb met de stempel uit de
nieuwe stempelset Picture Kit.
De letters op deze vlaggetjes zijn gemaakt met deze stans:


De kleine kaartjes bij de set labelvellen zijn o.a. geschikt voor de journaling.


Doordat deze stempel vrij smal is kun je hem iets gebogen op een clearblock plakken
en zo niet alleen rechte lijnen stempelen, maar ook gebogen lijnen.


De stans "LOOK" komt ook uit deze set.


En zo is deze pagina tot stand gekomen.


Voor nog meer inspiratie kun je nu verder hoppen naar het blog van:


Mocht je kans willen maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is,
vergeet dan niet om een reactie achter te laten.

Leuk dat je onze bloghop weer kwam bekijken.

Groeten Hanny

10 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie layout. Die vlaggenlijn is super goed bedacht. Top.
Groetjes, Chantal S

marleen zei

Heel mooi die layout , leuk bedacht

Karen Schaghen zei

Wat een detail zit hier in.niet iedereen wordt zen van het knippen hoor.Maar zeker prachtig gemaakt.gr karen

Elly zei

Wow wat leuk. Dat je al die kleine onderdelen zo weet te verwerken dat je het niet in de gaten hebt dat het er zo veel zijn

Lucky L. zei

Wat een prachtige LO! Er is zoveel op te zien dat je wel even de tijd moet nemen om alles te kunnen bewonderen, maar het is de moeite! Dat moet wel een heel werkje geweest zijn om alles uit te knippen... Alles heel mooi gecombineerd!
Groetjes Ingrid

Anne zei

Supergave layout. Ik heb mn ogen goed de kost gegeven. Prachtig.

Bianca Werkhoven zei

Wat een gave layout en stempels.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige pagina! Groetjes Betha

Anoniem zei

Wow, heel erg leuk gedaan

Aartje zei

Mooi zoals je oude en nieuwe materialen met elkaar gecombineerd hebt tot deze mooie lay out.
Groeten, Aartje