Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 22 augustus 2021

Een label met goud.

Hallo bloglezers.

Bij het maken van deze label ontdekte ik iets waar ik erg enthousiast over ben en daarom wil ik dit met jullie wil delen. Iets erg simpels, met een geweldig effect. Misschien hebben jullie dit al lang ontdekt, ik ontdekte dit pas vanochtend.


Voor het geven van een demo op woensdag 15 september bij Noor en Zo in Waspik ben ik een aantal voorbeelden aan het maken. Onder andere deze label. Hoe ik deze label gemaakt heb, dat ga ik deze keer niet uitleggen in dit blogbericht. Om dat uit te leggen ben ik die woensdag in Waspik.


Maar ik wil wel wat anders met jullie delen.
Zie je die gave gouden lijntjes hieronder op de tag? Deze lijntjes zijn erg eenvoudig te maken, zonder stempel zelfs. Dat je met een pasje en verf erg gave lijnen kunt maken op een creatie dat is denk ik al bekend. Dat heb ik al enorm vaak gedaan. Maar vanochtend vroeg ik me af wat er zou gebeuren als ik met zo'n pasje over mijn IZINK stempelinktkussen zou gaan, dit lijntje op mijn tag zou afdrukken en hier gouden IZINK embossingpoeder over zou strooien en dit poeder zou verhitten. Nou ik kan je vertellen, dit effect is echt heel erg gaaf. Ik heb het direct maar herhaald op meerdere plaatsen langs de randen van mijn tag. Het lijntje is heel dun en ik vind het mooie ervan dat het ook niet helemaal een regelmatige lijn is in combinatie met dit fijne embossingpoeder. Dit ga ik onthouden en vaker gebruiken!


Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken. Fijne dag verder.

Groeten Hanny. 

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.