Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy sprak destijds voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. In 2007 was ik vooral bezig met het maken van scrap LO's, Project life en het maken van (mini) foto albums. Inmiddels ben ik merendeels met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik afgelopen jaren lid mocht zijn van meerdere designteams en nog regelmatig workshops geef.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie creatieve uitspattingen.

De informatie over gegeven en nog te geven workshops, make&takes e.d., kun je in de rechter balk vinden bij de label 'workshop'.



zondag 25 augustus 2013

Een goed idee.

Op de blog van Noor! Design zijn altijd schitterende kaarten te bewonderen. Hier zag ik een goed idee om een stans eens anders te gebruiken zodat je een dubbele kaart in een vorm krijgt.



Als je een kaartenmaakster bent, is het de moeite waard om deze blog eens verder te bekijken.

woensdag 21 augustus 2013

Journalingkaartjes.

Op de blog van JOYZZ laten ze zien hoe je met waterverf/ecoline heel gemakkelijk je visitekaartjes een kleur kunt geven.
Als scrapster denk ik natuurlijk niet aan visitekaartjes, maar direct aan journalingkaartjes. :-) Dit vind ik een erg leuke manier om je journalingkaartjes kleur te geven

donderdag 15 augustus 2013

Kleuren met een acrylblokje.

Op de blog van Elvie Studio kwam ik een tutorial tegen om met een acrylblokje te kleuren.
Het effect hiervan is weer eens wat anders.

vrijdag 9 augustus 2013

Origami pijlen.

Ik vind het leuk om pijlen op een LO te gebruiken.
Op de blog van Pretty Paper kwam ik het idee tegen om deze pijlen te vouwen.
Dit is weer eens een keer wat anders.

donderdag 1 augustus 2013

Oude spijkerbroek.

Het is lastig als je de waarde van oude spullen in ziet.
Want hierdoor krijg je op je zolder een ware opslagplaats, een soort "malle Pietje zolder".
Als je mijn leeftijd hebt, weet je wat ik bedoel :-)
Maar gelukkig heb ik daar op die zolder ook nog een oude kapotte spijkerbroek liggen waarvan ik nu de zakken af kan halen om dit te maken.


Dit leuke idee vond ik op de blog van weekly scrapper.