Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 14 maart 2010

Wat is scrappen toch een heerlijke hobby.

Afgelopen zondag heb ik gezellige dag met een aantal scrapvriendinnen door gebracht.
Mensen die ik via een forum ontmoet heb en waarmee ik zo nu en dan afspreek om eens een dag niets te moeten en gewoon maar zitten, kletsen en ook nog eens scrappen. Deze keer waren we met z'n zessen.
7 Jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik via internet zulke leuke contacten zou kunnen krijgen.






















De letters TIME en CHANGE zijn gemaakt van polyprop en bewerkt met alcoholinkt.
En van een aardig iemand kreeg ik zo maar heel veel rub-ons. Haar vader had vroeger als bouwkundig tekenaar deze letters gebruikt. Maar door de moderne technieken kwam deze voorraad leuke letters zo maar in de kast te liggen. En dat is natuurlijk erg jammer. Gelukkig wist ze dat ze mij daar een groot plezier mee kon doen.

Geen opmerkingen: