Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 2 september 2011

Dierentuin Emmen

Het papier van Bo Bunny, de lijn Zoology is natuurlijk super geschikt voor het scrappen van dierentuinfoto's. Dat heb ik dan ook gedaan.

De paperpiecing van de giraffe is een tekening uit een kleurboek. Op dessinpapier heb ik de tekening overgetrokken en vervolgens uitgeknipt. Als je een tekening over wilt nemen, kun je hierbij een lichtbak gebruiken. Heb je die niet, dan kun je ook goed de tekening tegen het raam houden. Door het licht dat er dan doorheen schijnt kun je de tekening duidelijker zien als je hem overtrekt.

De mooie warme kleuren van dit papier vind ik helemaal geweldig.
Toch denk ik dat dit papier ook heel mooi zal zijn voor het scrappen van andere foto's.
Nu nog even tijd zien te vinden om een LO te maken met niet-dierentuinfoto's.
Jullie zien deze LO vast en zeker hier binnenkort verschijnen.


Mocht je de foto groter willen bekijken, klik dan even op de foto.

2 opmerkingen:

Jacqueline zei

Dit vind ik weer een van je mooiste lay-outs. Top.

Corinne Oosterhoff zei

hanny een prachtige layout en als je even contact met mij opneemt kan de trein geregeld worden

gr corinne