Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 24 december 2013

Kerstavond.

Vorig jaar zag ik op de blog van Stukje bij beetje een blogbericht dat ze bij de kerstboom geslapen hadden.
Dit vond ik een bijzonder iets om de Kerstdagen mee te beginnen en al een jaar kijk ik uit naar deze nacht.
De matrassen liggen inmiddels in de woonkamer, zo direct nog even naar het kerstverhaal van de zandkunstenaar kijken en dan maar hopen dat we een klein beetje van de (kerst)lichtjes kunnen genieten en voor de rest lekker zullen slapen .
En ja, jullie zien het goed, daar onder die kerstboom liggen cadeautjes die morgenvroeg geopend mogen worden.
Ook een voordeel van dicht bij de boom wakker worden.

Al mijn bloglezers wens ik fijne Kerstdagen.
Ze noemen het ook wel de donkere dagen, maar ik hoop dat iedereen een lichtje vinden zal om te kunnen genieten van deze bijzondere dagen.

3 opmerkingen:

Bibje zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg, dat slapen bij de kerstboom!!!

fijne feestdagen

Unknown zei

Dus volgend jaar een kerstboom in de slaapkamer. Wat een leuk idee Hanny. Fijne dagen.

marja kenter zei

Nou ja wat een idee, dat zal ik vanmiddag eens aan onze kleinkinderen vertellen (wel voor volgend jaar)heel appart en leuk.
Fijne dagen groetjes Marja