Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 18 april 2014

Project Life.

Binnenkort wil ik een poging gaan wagen om ook een jaar lang vast te leggen middels het bekende Project Life.
Geen idee of het me iedere week gaat lukken om een pagina te maken. En of het me lukt om te kunnen kiezen tussen de foto's die ik in die weken ga maken....
In dit album wil ik gekochte journalingkaartjes gaan gebruiken, maar ook zelf dit soort kaartjes maken.
Omdat ik daar op dat moment misschien niet altijd tijd voor heb, heb ik nu maar vast een aantal kaartjes gemaaakt.
Teksten kan ik later nog toevoegen op deze kaartjes.
Ik ben niet van plan om in een papierlijn te gaan scrappen, dus wil ik ook in meerdere tinten Pl kaartjes gaan maken.
Dit zijn de kaarjes die ik nu gemaakt heb.

Geen opmerkingen: