Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 22 september 2017

Een filmpje van een mini album.

Hieronder laat ik een mini-album zien dat ik gemaakt heb met foto's van een vakantie in Italië.
Basis voor dit album is een receptenalbum van de Action. Het papier dat ik in dit album gebruikt heb is o.a. de papierlijn van Teresa Collins, Far and Away.
Zoals altijd wilde ik ook in dit album weer erg veel foto's verwerken en hierdoor is het album wat vol geworden.
De kwaliteit van het filmpje moet beter kunnen lijkt me, maar ik ben nog steeds zoekende hoe ik hier een juiste compressie krijg van mijn opname met de videaocamera. Door het comprimeren gaat een groot deel van de kwaliteit verloren. Maar de originele grootte van dit filmpje is te groot om hier te kunnen plaatsen.

1 opmerking:

Corry Dank zei

Supergaaf
En wat een werk zeg