Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 16 november 2017

Bloghop december collectie Noor.

Hallo allemaal.
Als jullie via de bloghop van Noor Design hier komen, dan heb je al allerlei voorbeelden gezien die gemaakt zijn met de nieuwe collectie van Noor die weer uitgekomen is.

Deze keer heb ik iets gemaakt met de driehoekjesmask van scr@p met artikel nummer 6002/0841:

De achtergrond van deze Lay Out heb ik gemaakt met 2 kleuren brusho.
Door meerdere lagen brusho  over elkaar heen aan te brengen, krijg je een mooier effect dan slechts 1 laag aanbrengen. Als je de brusho die vermengd is met water droogt met een heattool, krijg je mooie lijnen in de brusho. De spatten die ik met brusho gemaakt heb, maken de pagina wat minder kaal.
Hierna heb ik met bruine en zwarte inkt gestempeld.
De foto is gemat op Noor papier (6011/0396 paper bloc Noor's favourites).
Het leuke notitieblaadje naast de foto is gemaakt met een stans van Noor (6003/0082  Vintage flourishes notities)
De driehoekjes heb ik gemaakt met de mask uit de nieuwe collectie en distress inkt.
Ik vind dat de driehoekjes duidelijk iets toevoegen aan de achtergrond. Vooral omdat je met de mask en distress inkt heel gemakkelijk de driehoekjes naar de randen toe kunt afzwakken.

De foto van deze Lay out heb ik gemaakt nog voordat ik het papier onder een stapel boeken gelegd heb om platter te maken. Dit omdat ik anders de Lay Out niet meer bij daglicht kon fotograferen voor deze bloghop. Het washi tape onder de letterstickers TODAY lijkt daardoor rond te lopen. In werkelijkheid is dit een rechte lijn.

Ik vond het leuk om voor deze bloghop eens met deze kleuren iets te maken. Meestal zien jullie felle kleuren bij hetgeen ik maak.

De volgende in deze bloghop is Corry Dank.
Ook zij heeft weer iets moois gemaakt met de nieuwe Noor collectie.
Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet een berichtje hieronder achter te laten.

Leuk dat je weer kwam kijken.

21 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hij is echt heel mooi. Prachtige lay out.

Wilma van Bergen zei

Eén woord: GEWELDIG!

Eldi zei

erg mooi Hanny, die letters heb je gemaakt met de mal die genoemd staat? Erg leuk effect

Louwina Zijlstra zei

Prachtige Lay-out heb je gemaakt en die letters heb je ook leuk gemaakt.

Unknown zei

Waaauw deze is echt geweldig. Supermooi zeg. Hier houdt ik van. Stoer en het doet eer aan de foto. Erg mooi. Deze ga ik zeker onthouden

Astrid Jacobs zei

Super mooie achtergrond, waardoor een heel mooi geheel.

miriam zei

prachtig gedaan

Hennie Filius zei

Wat gaaf is deze mannenkaart

Hanny zei

Eldi, die letters zijn gemaakt met een stans en foam.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Wijnanda zei

Erg leuk kaartje om naar een man te sturen!

Heidie zei

Wat een mooie layout. Mooie foto heb je gebruikt.

Liefs Heidie

Marga's place zei

Super mooie lay out.
Zoals altijd😀

Unknown zei

Prachtige lay out met de nieuwe sc@partikelen

marjo van soest-van holst zei

Prachtige lay out met mooie nieuwe snufjes.
Groetjes, Marjo

Grietje zei

Wat een prachtige layout leuk gedaan die achtergrond zo.

Xx Grietjr

Monica van Dorp zei

Prachtige😍😍 lay-out heb je gemaakt. Ook heel leuk te gebruiken als mannenkaart. Groetjes Monica

Angelique zei

Hele mooie LO, de driehoekje zijn lekker stoer en passen bij de foto.
groetjes Angelique

Bozena-creaties zei

super mooi gemaakt

Mieke zei

Leuk, die kaart, met dia/foto frames, mask enz. Kleuren ook mooi op elkaar afgestemd.👍🏼👌🏼

Made by Nicolette zei

Prachtige layout, die driehoekjes zijn heel leuk ja.

Groetjes Nicolette