Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 15 mei 2018

Happy birthday

Hallo allemaal
 
Voor een mailing van Dutch Doobadoo mocht ik met deze gave Dutch swing card
(art.nr. 470.713.322) een voorbeeld maken.
 
 

Met Brusho heb ik het papier een kleurtje gegeven.
 Hiervoor heb ik aquarelpapier gebruikt.
 
Hierna heb ik verf en gesso gemengd en de mask Dutch Mask Art
A5 Stripes and Dots gebruikt. (art.nr. 470.715.041)
 
 
 
De kaart zelf heb ik gemaakt van gekleurd dessinpapier.
De delen die ik hierop geplakt heb, heb ik met dit papier gedaan.
 
 
 
 
De vlinder is een stempel. Deze stempel heb ik gemaakt met witte stempelinkt
en embossingpoeder, daarna ingekleurd en uitgeknipt.
 

Aan de andere kant van de vlinder staat een stempel met de tekst happy birthday.
 

 
Dit was mijn blogpost voor vandaag.
 
Groeten Hanny.

1 opmerking:

Astrid van der Linde zei

Mooi kaartje!! Lekker vrolijk!!