Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 13 mei 2018

So cool.

Hallo allemaal
 
Voor dit blogbericht ben ik aan de gang gegaan met het papier uit de Scrapcollectie van Noor:
So Cool (artikelnummer: 6011/0539).
Het fijne van het werken met een papierset is dat alles goed bij elkaar past.
Je hoeft niet te zoeken naar bij elkaar passende papiertjes.
 
 
Het is gemakkelijk om de kaartjes zo in de pockets te schuiven en op deze manier 
veel foto's in korte tijd weg te kunnen scrappen.
Een ideale manier om bij te blijven met het inplakken van je foto's.
Maar ik kon het niet laten om weer een eigen stempel op deze kaartjes te drukken
en heb er wat aan toegevoegd.
 
 
De tekst "selfie" op het 3 x 4 inch kaartje heb ik uit een ander kaartje geknipt en hier opgeplakt.
Op het kaartje "Enjoy" heb ik wat vlaggetjes toegevoegd, gewoon uit de losse hand geknipt.
Deze vlaggetjes heb ik uit de verschillende vellen design papier gehaald.
 Atijd leuk zijn weer de accentjes gemaakt met de honingraatstans (artikelnummer 6002/0979).
 
 
Gelukkig heb ik nog meer dan genoeg kaartjes en papier over om meerdere pagina's te kunnen maken.
 
Een creatieve groet, Hanny. 
 
 


Geen opmerkingen: