Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 18 juni 2018

Een verhuiskaart.

Hallo allemaal
Tegenwoordig bereiken mensen elkaar snel via What's app, mail en messenger.
Ik vind het altijd nog erg leuk om via de post kaartjes te versturen
en natuurlijk ook te ontvangen.....
Dit kaartje gaat op de post als er iemand verhuisd is.

Voor het maken van deze kaart ben ik gestart met de mask Earth (art. nr. 470.715.610).



Met Neocolor II krijt heb ik de verschillende vlakken een kleurtje gegeven.
Met een billendoekje ben ik deze kleuren "uit gaan poetsen"
Hierbij heb ik de mask op het papier laten liggen.
Doordat Neocolor II op waterbasis is, vermengen de kleuren zich mooi samen.

Deze cirkel heb ik uitgeknipt.

Voor de kaart heb ik de Dutch Shape Art A5 frame gebruikt (art. nr. 470.713.146).


Deze kaart heb ik gemaakt terwijl we op de camping waren.
Omdat ik voor de kaart niet de goede kleur cardstock bij me had,
maar wel oranje verf, heb ik dit maar gebruikt.


De huisjes heb ik uit restjes papier gemaakt.
Ten slotte bewaar ik al die restjes papier niet voor niets.....
Wat embellishments maken deze kaart af.
De kaart is klaar voor verzending.


Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: