Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 27 september 2018

Nieuwe collectie Dutch Doobadoo.

Ook deze maand is er weer een nieuwe collectie van Dutch Doobadoo.
Leuk dat jullie via deze bloghop komen kijken wat er met deze nieuwe collectie gemaakt is.
De greyboard letters zijn erg leuk om te gebruiken.
Met deze letters heb ik een kaart gemaakt.


Op deze kaart heb ik een tag en een memorydexkaartje verwerkt.
Op beide heb ik de wybertmask gebruikt.




Hier met distress inkt


En hier met structuurpasta.
Op dit kaartje heb ik daarnaast ook nog met distress inkt de alfabet mask gebruikt.


Dit is de kaart die ik gemaakt heb met de greyboard letters:


Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die bij deze bloghop te winnen is,
vergeet dan niet om ook onder dit bericht een reactie achter te laten.

Voor nog meer inspiratie kun je nu naar de blog van Jolanda gaan.






20 opmerkingen:

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Leuk met de nieuwe materialen, vooral de wybertjes vind ik super.
groetjes Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat is hij leuk geworden met de wybertjes erop leuk hoor die nieuwe materialen.
de stempel die je hebt gebruikt vind ik ook erg leuk
groetjes ellen

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een schattig kaartje

Hennie Filius zei

Ik vind de mask stensils geweldig daar kun je alle kanten mee op

Betha Horsmeier-Bouter zei

Helemaal super deze kaart en weer heel wat anders! Groetjes Betha

NDerksen zei

Leuk geboortekaartje, vind je kleur gebruik leuk-mooi, wel roze, maar zo niet te opvallend. Met een touch of herfst door de andere kleuren, gaaf!

liefs Nolet

Crea Ankie zei

Super mooi gedaan !!

Jessy meskens zei

Een heel fleurig kaartje waar je meteen vrolijk van word . Het letterstencil is ook leuk gedaan achtergrond.

Betina zei

lekker vrolijk kaartje!

Judith zei

Wat super leuk met al die verschillende kleuren over elkaar, hou ervan.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijk en tevens lief geheel heb je er van gemaakt Hanny. Heel leuk om zo met behulp van stencils een heel eigen achtergrond te maken.
Lieve groetjes Miranda

Gezellig freubelen zei

Leuk
Eens totaal iets anders dan de gewone kaartjes
Grtjes Darline

Diny zei

Wat een leuke achtergrond heb je met behulp van stencils gemaakt Hanny.....prachtig kaartje!
Groetjes Diny

Wilma van Bergen zei

Super schattig kaartje, vooral in die lieve kleurtjes.

شركة المثالي سوبر zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Wilma Huizinga zei

Mijn pasta maar eens uit de kast halen. Erg leuk! Groetjes Wilma Huizinga

marjo van soest-van holst zei

Wat een schattige babykaart,
Groetjes, Marjo

CoachRevalidatie.Blogspot.com zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
CoachRevalidatie.Blogspot.com zei

Hoi Hanny, leuke kaart met dat waslijntje met die inimini-kleertjes. Schattig!
Gr Greet Kaashoek

sanpiseth40 zei

nice article great post comment information thanks for sharing.
หนังออนไลน์