Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 18 oktober 2018

Bloghop nieuwe Noor collectie van november.

Hallo bloglezers.

Wat leuk dat jullie deze bloghop volgen.
Inmiddels hebben jullie al heel veel mooie voorbeelden gezien die met de
nieuwe november collectie van Noor gemaakt zijn.

Voor deze bloghop heb ik een lay out gemaakt waarbij ik diverse nieuwe materialen gebruikt heb.
Bij de meeste lay outs die ik afgelopen maanden gemaakt heb, heb ik veel mixed media gebruikt.
Deze keer had ik zin om eens een lay out te maken waarbij het papier de basis vormt
en niet de mixed media achtergrond als eerste opvalt.
Het enige dat ik wel gedaan heb is met een brayer, heel dun op de achtergrond wat verf uitgerold.



  
Het papier achter de foto is afkomstig uit de nieuwe collectie.
Dit zijn vellen op A4 formaat, aan 2 kanten bedrukt met een mooie print.





De steentjes stans,  tabstans en kleine label van Noor heb ik deze keer gecombineerd
met een stukje van een label uit de nieuwe collectie.


De diverse labels op de lay out komen uit de nieuwe labelset Happy Travel.
Ik ben gek op dit soort bijpassende accenten op mijn LO's.
Er is een bijpassende set stansen om deze labels uit te stansen (6002/1175)

En ik heb zo het idee dat ik de stans met de tekst "this is", heel vaak ga gebruiken.

De bloghop is nog niet afgelopen.
Voor nog meer voorbeelden met de nieuwe november collectie van Noor
kun je nu gaan naar de blog van

Jolanda Bergmans

Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die verbonden is aan deze bloghop, vergeet dan niet om ook onder dit bericht een reactie achter te laten.

Groeten Hanny.

17 opmerkingen:

hellendegraaf@gmail.com zei

Heel.erg mooi gedaan

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie layout! Groetjes Betha

Veronica Regazzi - Le Idee di Penelope zei

Sweet layout, beautiful details!
I jump now!
Bye
Veronica

Astrid van der Linde zei

Ontzettend mooi layout! Ik moet daar toch eens een workshop voor vinden ;) Wil dat ook wel eens uitproberen ;) <3 Super gaaf!

Bea zei

Ook al zo'n mooie layout Hanny, prachtig...

groetjes Bea.

Betina zei

superleuke LO geworden, rustig en toch mooi

Alice zei

wat een mooie LO heb je gemaakt,
groetjes alice

Alice zei

Erg mooie kaart

hvdkemp@ziggo.nl zei

Leuk geworden met het mooie papier en mallen

Unknown zei

mooi geworden

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een mooie lay-out is het geworden. 😍😍 Super mooie kleurcombi. De nieuwe collectie is ook weer super gaaf. Groetjes Monica

Unknown zei

Mooi geworden..... Knap hoor!

Jolanda hilderink zei

Super mooi geworden met de mooie nieuwe lijn

Prisca zei

Wauw wauw wauw wat een gaven lay out ik kan wel uren kijken ernaar en steeds weer wat nieuws ontdekken erin! Wat heb je dit leuk gedaan zeg.
Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes prisca

Inny zei

Een mooie lay-out. Prachtig om naar te kijken.

Liefs, Inny

Aartje zei

Prachtige lay out in deze warme kleuren. Mooi!
Groeten, Aartje

sanpiseth40 zei

nice article great post comment information thanks for sharing.
หนังออนไลน์