Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 27 oktober 2018

Geniet van de mooie momenten....

Het hebben van een uitlaatklep om dingen te verwerken is belangrijk.
Ik roep altijd dat ik wel kan gaan hardlopen om zaken te verwerken of te ontstressen,
maar dat ik daar moe van word en van ga zweten........
Dat ik daarom zo blij ben dat ik mijn creativiteit heb als hobby.
Het maakt mijn hoofd leeg als ik daar behoefte aan heb.
En ik geniet er ook nog eens enorm veel van om zo bezig te zijn.
In het (verre) verleden ben ik diverse keren gestart met hardlopen.
Maar dat ik daar nu plezier in heb, nee die ervaring heb ik nooit kunnen ontdekken.
 
Mijn uitlaatklep heb ik afgelopen maand heel hard nodig gehad.
Compleet onverwacht, is mijn broer eind vorige maand, op 55 jarige leeftijd gestorven
aan een hersenbloeding.
De wereld staat dan ineens stil.....
 
Je treft in mijn blogberichten niet vaak persoonlijke berichten aan.
In mijn blog staat de creativiteit centraal.
Daarom ben ik begonnen met bloggen.
Om anderen te inspireren.
 
Toch plaats ik vandaag hier dit bericht van het overlijden van Jan.
Omdat ik hier mensen kan bereiken.
Omdat ik o zo graag wil, dat iedereen beseft om te genieten van de mooie momenten!
Dat hoeft echt niets groots te zijn, er zijn genoeg kleine dingen om volop van te genieten.
Gisteren is geweest, morgen moet nog komen, geniet vandaag!
 
 


2 opmerkingen:

Wies zei

Hanny gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je broer. Dan staat het leven inderdaad even stil. Veel sterkte met het verwerken van dit verdriet en gemis.
Je hebt een mooie kaart gemaakt ter nagedachtenis van Jan.
Een warme groet, Wies

Margreet zei

Gecondoleerd met dit grote verlies, Hanny. Dit soort dingen is niet te bevatten. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Je laatste zin vind ik mooi verwoord.
Lieve groeten van Margreet