Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 17 november 2018

Kerstpost.

Hallo allemaal.

Ook van mij een bericht hier waarbij ik de card art van de kerstbal gebruikt heb.


Voor deze kaart heb ik een restpapiertje gebruikt waarop ik mijn brayer
uitgerold heb om schoon te maken.
Op dit papier heb ik met distress inkt vlakken gemaakt m.b.v.
de Dutch Doobadoo Mask Art Eart (470.715.610)



De mallen van de Mask Art Cards teken ik altijd aan de achterkant van mijn papier af.
Omdat ik deze mask een beetje in het midden van de kerstbal wilde hebben, heb ik eerst op de voorkant van het papier een klein stukje aangegeven waar de mask moet komen
en dit heb ik uitgeknipt.
Daarna heb ik de mask op de achterkant verder getekend.



Een kerstboompje op de kaart heb ik van ribbelkarton gemaakt.
Dit karton heb ik groen geverfd. 
In mijn map met stempels ben ik op zoek gegaan wat ik nog meer kon gebruiken op deze kaart. 


En dit is dan de kaart geworden:


Voordat het december is, heb ik nog een aantal kerstkaarten te maken.
Maar deze is in ieder geval af.

Groeten Hanny.

3 opmerkingen:

carla zei

Zeer mooi.
Groetjes,
Carla

Nancy Soetaert zei

prachtig gemaakt!
nancy

miekequilt zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik ben zelf van de stofjes, maar geniet toch ook van wat jij maakt.