Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 10 december 2018

4 Labels.

Hallo allemaal.
 
Het is altijd handig om een aantal labels op voorraad te hebben.
Labels die je aan een cadeautje kunt hangen of bij een bos bloemen kunt geven.
Het maakt het cadeautje altijd net iets persoonlijker vind ik.
Omdat ik bijna door mijn voorraad labels heen was, heb ik er weer eens een paar bij gemaakt.
Vaak doe ik dit als ik iets gemaakt heb met het restant dat nog op mijn tafel ligt.
Effectief opruimen noem ik dat.....
 
Op deze manier ontstonden deze labels.
 

 
Als ik stansen gebruik, stans ik ook vaak een voorraadje met kleine
resten papier die ik in een map heb zitten.
Of ik stans wat en gebruik dit uiteindelijk niet.
Al deze stansen gaan bij mij in een doosje.
 
 
Uit dit voorraaddoosje komen de stansjes die ik op deze labels gebruikt heb.
Je graait wat in je bak met stansjes en kunt er snel een kaart of label mee maken.
Ik vind dit een ideale manier om te werken.
 
 
 
De naam van deze stansset "Little Happiness Labels" (6002/1100) is zo goed gekozen.
Ik word helemaal happy van deze labeltjes die ik dan ook graag gebruik.
 
 
 
Het Mixd Up mask stencil Zig Zag (6002/0844) zie je op de paars getinte labels terug.
Ik gebruik dit mask stencil vaak omdat ik het effect van een achtergrond
hiermee gemaakt zo gaaf vind.
 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met mijn labels.
Fijne dag verder, groeten Hanny.
 

Geen opmerkingen: