Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 13 maart 2019

Mijn Art Journal.

Wat is het toch heerlijk om met mensen te freubelen die dezelfde hobby hebben.
En als je dit ook nog eens 3 dagen lang mag doen, dan is het leven toch goed?
Afgelopen weekend heb ik met een groep van 15 dames een scrapweekend gehad.
We huren dan samen een grote accomodatie, maken er een gigantische scrapbende van,
hebben enorm veel lol, maar ook serieuze gesprekken en zijn heel veel uren met elkaar creatief.
Heerlijk deze weekenden.
 
 
Tijdens dit weekend heb ik een aantal projecten af gemaakt, maar ook wat pagina's
voor in mijn Art Journal gemaakt.
 
 
We maken ook altijd een scraplift.
Deze keer heb ik hiervan geen 30x30 cm Lay Out gemaakt,
maar de lift kleiner gemaakt zodat deze in mijn Art Journal kan.
Het grijs/wit gestreepte papier heb ik zelf met de gelli plate gemaakt.
 
 
Jammer dat het volgende scrapweekend nog zo lang duurt.......
 
 
 

Geen opmerkingen: