Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 14 maart 2019

Workshop achtergrondtechnieken.

Hallo allemaal.
 
Ik voel me zo bevoorrecht dat ik deel mag uitmaken van 2 gezellige designteams en hierdoor de kans krijg om met de fantastisch leuke nieuwe producten van Dutch Doobadoo en Noor en Zo te werken.
Creatief bezig zijn is voor mij een uitlaatklep.
Even heerlijk de gedachten op nul en iets creëren.
 
 
Wat ik ook geweldig leuk vind, is het geven van workshops.
Mensen net zo enthousiast voor iets proberen te krijgen als ik dat ben.
Een heerlijke dag genieten van het creatief bezig zijn, samen met anderen.
Nieuwe mensen ontmoeten die deze hobby delen.
Mensen weer terug zien die al eerder een workshop van mij volgden.
 
Aanstaande zaterdag geef ik de workshop achtergrondtechnieken bij Noor en Zo in Waspik.
Deze workshop is al vol geboekt en geef ik daarom nogmaals op zaterdag 22 juni.
Tijdens deze workshop ga je een mini album maken waarbij ik laat zien hoe leuk het is om met zeer veel verschillende materialen je eigen achtergrondpapier een kleur te geven.
Je kunt natuurlijk dit mini album gaan vullen met eigen foto´s, zoals ik gedaan heb.
Op de rechter pagina´s ga ik na afloop van de workshop mijn foto´s nog inplakken.
Nu wil ik de cursisten eerst nog laten zien hoe de pagina er zonder foto´s uit zien.
Je zou dit album ook als basis voor een Art Journal kunnen gebruiken.
 
In dit filmpje filmpje kun je het album beter bekijken.
 
Mocht je dus graag op het gebied van mixed media bezig willen zijn en hier wat hulp bij willen hebben, wie weet zie ik je dan wel op 22 juni.
 
Een creatieve groet, Hanny.
 

Geen opmerkingen: