Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 6 mei 2019

Noor Challenge voor de maand mei.

Hallo allemaal.

Iedere maand is er bij Noor Design een Scrap Challenge.
Op het blog van Noor Design! is deze Challenge aangekondigd en kun je er meer info over vinden.
Op de Scrap facebookpagina van Noor Design! kun je je gemaakte LO plaatsen.
Iedereen die meedoet maakt altijd kans op een leuke prijs.

Dit is de Challenge voor de maand mei.

In dit blogbericht wil ik jullie laten zien hoe mijn LO voor de Scrap Challenge
voor de maand mei ontstaan is.

De achtergrond heb ik gemaakt op een vel aquarelpapier.

 

Op een plastic sheet heb ik spray inkt gespoten, Hier heb ik wat water aan toegevoegd en met dit sheet op het papier afdrukken gemaakt.
Daarna heb ik met een mask (Chicken Wire van Dutch Doobadoo), distress inkt en een blending tool de hexagons op het papier gemaakt.


Met distress inkt heb ik nog wat kleine accenten en spatten toegevoegd aan de achtergrond.


Ook heb ik nog structuurpasta m.b.v. een mask op dit blad verwerkt.


 Dit is mijn LO uiteindelijk geworden.

Het vrolijke papier achter de foto is o.a. papier van Noor Design (6011/0572 paper bloc Lovely Aquarels)
 
 

Achter de foto mat heb ik de stans van het visnet (6002/0992 Under the Sea) gebruikt.



Het filmstripje is gemaakt met deze stans:

 


De takjes zijn gemaakt met een stans uit de serie Vintage Flourishes.
 
 
De tulpjes heb ik zelf getekend, gekleurd met aquarelpotloden en vervolgens uitgeknipt.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren met mijn LO.
Mocht je mee willen doen met deze Challenge, dan wens ik jullie hierbij veel scrapplezier.

Groeten Hanny.

Geen opmerkingen: