Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 26 september 2019

Bloghop Vintage Jeans collectie.

Hallo allemaal

Wat heeft Jolanda Bergmans weer een mooie nieuwe collectie ontworpen.
Daar word je toch helemaal blij van?
Jullie hebben al diverse voorbeelden gezien in deze bloghop.


Met het papier en de stans van de sneaker heb ik een geboortekaartje gemaakt.




Het papier vind ik zo ontzettend mooi dat ik deze kaart verder eenvoudig gelaten heb.
Clean and Simple. Precies goed.

Het model van deze kaart is een Card Art van Dutch Doobadoo.


Er is nog veel meer moois te zien dat met deze Vintage Jeans collectie gemaakt is.
Je kunt de blog vervolgen bij


Ook aan deze bloghop is weer een leuke prijs verbonden.
Wil je kans maken op deze prijs, vergeet dan niet om onder dit blogbericht
nog een reactie achter te laten.

Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Veel plezier met de verdere bloghop.

Groeten Hanny.

19 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha

Nicolette zei

Een hele leuke stoere babykaart.
Groetjes Nicolette

Hellen zei

Echt een schattige kaart geworden

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke stoere babykaart .
Leuk gedaan ,met de sneaker erbij.
Groetjes Elle-jeanne

Elly zei

Erg mooi gemaakt en ben jaloers op je dat je het allemaal zo mooi kunt maken

Karen zei

Weer een heel andere uitvoering met de ticket. Ik weet nooit zo goed wat te doen met het flapje.groetjes karen

creatiefpaultje zei

Het is een keer wat anders!! Wat een leuke en stoere babykaart! Dat is echt een cadeautje op zich!

Suzan zei

Prachtig gemaakt Hanny! Wat zijn hey prachtige matrialen!
Groetjes Suzan

Suzan zei

Prachtig gemaakt Hanny! Wat zijn het prachtige materialen!
Groetjes Suzan

miriam_workshop zei

wederom een stoere kaart. Heel erg mooi. Gr. Miriam

Wilma van Bergen zei

Echt ook weer stoere kaart, heel leuk. Gr Wilma

Wilma van Bergen zei

Echt ook weer stoere kaart, heel leuk. Gr Wilma

Peteloe zei

Leuk die naam zo stoer erin gezet.

ionabunny zei

Love that fun card shape. Very cool card. Hugz

Wijnanda zei

Wat een leuk stoer geboortekaartje! Hou hier van!

roelie zei

Super stoer geboorte. Kaartje zo op deze manier eens geen rode of lichtblauw kleur heel mooi

Gr roelie

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een prachtige kaart is het geworden. De Vintage Jeans lijn is zo gaaf en zo veelzijdig te gebruiken. Liefs Monica

Christa zei

Supergave kaart!!! Zo leuk is die jeanslijn!!!

Aartje zei

Echt supergaaf. Het model past zo mooi bij het houtstructuur van het papier.
Groeten, Aartje