Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




vrijdag 1 januari 2021

Happy 2021.

 Hallo bloglezers.


Het jaar 2020 is geweest.
Het was een heel bijzonder jaar.
Een jaar dat velen het liefst zo snel mogelijk willen vergeten.

Maar voor mij was het jaar 2020 ook een jaar om dankbaar te zijn.
Dankbaar dat in mijn naaste omgeving geen mensen ernstig ziek geworden zijn of overleden
zijn aan Covid. Dankbaar dat ik niet mijn baan verloren heb en in een uitzichtloze situatie
terecht gekomen ben. Dankbaar voor dat wat nog wel mogelijk was.
Dat is wat ik wil onthouden.

Nu ligt er een geheel nieuw jaar voor ons.
Een jaar vol met nieuwe uitdagingen,
Uitdagingen die vreugde zullen geven, maar er zullen ook nu weer uitdagingen
gaan komen die moeilijk zijn, verdriet op zullen leveren.

Op de kerstkaarten die we dit jaar verzonden hebben stonden een aantal kernwoorden
voor 2021.

lach

feest

wens

koester

geniet

heb lief

verwonder



Het jaar 2021 is voor mij begonnen met het maken van deze kaart om jullie allemaal een heel goed 2021 te wensen.

Groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

dank je wel en een mooie kaart.
er ligt een heel nieuw jaar op ons te wachten, ben benieuwd wat het ons gaat brengen. schouders er weer onder en er tegenaan,