Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 9 juni 2024

Een workshop clusters maken.

Goedemiddag.

Na het plaatsen van mijn bericht waarbij ik allerlei clusters gemaakt had, kwam de vraag van Jolanda Bergmans (Noor en Zo) of ik hier geen workshop van wilde maken.
En dat ga ik doen.
Ik vind het namelijk erg leuk om anderen enthousiast te maken op creatief gebied.
En met een workshop waarbij clusters gemaakt gaan worden, gaat dat enthousiasme zeker goed komen. Dus ik heb ja gezegd op deze vraag.



Zaterdag 14 september geef ik bij Noor en Zo in Waspik een workshop waarbij ik jullie zeer enthousiast of nog enthousiaster wil maken wat betreft het maken van clusters. Hierbij voeg je diverse materialen bij elkaar tot iets waar je blij van wordt. Deze clusters kun je op een kaart, een art journal pagina, label, ATC o.i.d. gebruiken.

Basis hierbij zijn craft kleur en zwart. Hier wordt natuurlijk nog wat kleur aan toegevoegd.

Deze dag zal ik je ook meerdere door mij gemaakte clusters laten zien zodat je ontdekt hoe je plezier kunt beleven aan het maken van deze kleine projecten, welke materialen die je waarschijnlijk al hebt, hierbij kunt gebruiken en laat ik je ontdekken hoe je ieder cluster tot een klein geslaagd project kunt maken. Ook heb ik een album gemaakt met daarin allerlei clusters die ik gemaakt heb om eens door mijn voorraad stash heen te komen. Dat album is erg gaaf geworden, de hoeveelheid stash, daar ben ik nog niet doorheen. Ik ga proberen eraan te denken deze dag ook dit album mee te nemen zodat je kunt zien hoe leuk het is om op deze manier met clusters bezig te zijn.

Koffie/thee met wat lekkers zijn deze dag inbegrepen. Ook wordt er weer voor een lunch gezorgd.

Dus heb je zin in een leuke creatieve gezellige dag waarbij je meerdere clusters gaat maken, dan is dit wellicht iets om te gaan doen.

Meer info en opgeven voor deze workshop kun je hier doen:


Ik ben al zo snel met de aankondiging van deze workshop, dat de tekst op de Noor en Zo pagina waar staat mixed media met Hanny nog veranderd moet worden in iets zoals clusters maken met Hanny.

Fijne dag verder, groeten Hanny.

Geen opmerkingen: