Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 17 oktober 2024

Party time.

Goedemorgen.


De achtergrond van deze kaart is een afdruk van de gelliplate. Hierbij heb ik alcoholinkt, witte acrylverf en een Dutch Doobadoo mask gebruikt.


De rechter mask op deze foto heb ik voor deze achtergrond gebruikt.
Omdat de gebruikte gelli plate iets smaller was dan de kaart, heb ik de randen van dit papier bewerkt met Distress inkt. Hier overheen heb ik stempelafdrukken gezet.


Vervolgens heb ik met de stippenmask uit deze zelfde collectie met structuurpasta nog een accent op de kaart aangebracht. In de nog natte structuurpasta heb ik goudkleurige glitters gestrooid.


Het sticker strookje met de tekst komt uit de Men at Work collectie van Dutch Doobadoo.
Ik ben dol op (sticker) strookjes met teksten.


Om de kaart wat feestelijker te maken heb ik er wat gouddraad (engelenhaar uit het Tuincentrum) bij geplakt. Dit is echt een tip om dat, nu de kerstshows weer begonnen zijn, te gaan halen.

Fijne dag verder, groeten Hanny.





 

Geen opmerkingen: