Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 22 november 2008

Templates Maya Road.

Via deze link kun je binder album inserts en book templates downloaden.

3 opmerkingen:

Boukje zei

Hanny, omdat je steeds inspireert door je tips en leuke linken, wil ik je een Award geven! Op mijn blog kun je lezen, hoe je ´m in ontvangst kunt nemen en hoe je ´m doorgeeft aan anderen.
Groetjes Boukje.

Margreet zei

Hahaha ik zie dat Boukje mij een slag voor is. Ik wil je nl. ook de kreativ award voor je blog geven die vol staat met tips en trucs en verder omdat je mooie projecten bedenkt voor workshops waar ik helaas niet zo vaak naar toe kan. Kijk maar even op mijn blog.

Anoniem zei

Nou meiden waarom zijn jullie me steeds voor. Ook ik waardeer Hanny haar ideestjes en haar mooie werkstukken op haar blog. Dus ook van mij krijg je de kreativ award.

Groetjes Wendy