Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 1 december 2013

Volgend weekend: kerstmarkt.

Zoals ik al eerder vermeldde op mijn blog, staan mijn schoonzus Nella en ik 7 en 8 December op de kerstmarkt bij Perkplantenkwekerij Peter Leijten.

Afgelopen maanden heb ik hiervoor veel gemaakt.

Natuurlijk heb ik veel kerstkaarten gemaakt. Want bij Kerst hoort voor mij nog steeds het sturen van een (zelf gemaakt)kaartje naar mensen die een plaats innemen in ons leven.
Hier een selectie van wat kaarten:








Naast kaarten heb ik ook luxe cadeaulabels gemaakt:


Wat plantenpotten heb ik opgepimpt in kerstsfeer:


Deze bakjes zijn trouwens ook leuk om je kerstkaarten in te zetten.

Bij Kerst horen waxinelichtjes. Ook deze is opgepimpt:



Van deze deurhanger heb ik er ook een aantal gemaakt:


Erg enthousiast ben ik over deze takken met kerstversiering er aan. Hiervan blijft er zeker een thuis om met Kerst hier in huis te kunnen hangen.
Een grote tak:


En een wat kleinere tak:


Cadeauzakjes en cadeau-enveloppen heb ik ook gemaakt. Hier een idee van de cadeauzakjes:
>

Voor de kinderen hebben we een knutselpakketje inclusief potloodjes, gemaakt waarmee 3 kerstboonhangers gemaakt kunnen worden.


Deze kleine banner kun je in een taart of plant steken.


Ook heb ik grotere banners gemaakt die op een deur of raam gehangen kunnen worden, maar die zijn al ingepakt.
Wil je die banners dus bekijken, dan zul je komend weekend naar Best moeten komen.

Mijn schoonzus Nella is ook erg creatief. Zij heeft onder andere glazen potjes om weten te toveren tot hele gave waxinelichthouders.




En zo'n vaasje staat natuurlijk ook erg leuk op tafel:


En dit is nog maar een kleine selectie van wat we komend weekend bij ons hebben.
Naast deze kerstdecoratie/kerstversierselen hebben we ook nog allerlei spullen van hout bij ons; lampjes, jojo's enz.
Heb je zin om komend weekend al in kerstsfeer te komen, kom dan even langs in Best.
De entrée is gratis, het is overdekt dus al valt de regen met bakken uit de hemel en is het koud, wij zitten lekker binnen.
Wat ik begrepen heb, is dat er momenteel al 50 kramen verhuurd zijn.

Voor de eerste 10 mensen die mij even gedag komen zeggen op de kerstmarkt, ligt een kerstkaart klaar.

3 opmerkingen:

Marlien zei

Je hebt leuke dingen gemaakt.
Je gaat vast goed verkopen!

Karin zei

Wat een creativiteit weer. Succes met de verkoop. En veel plezier natuurlijk ook.

Cora Schram zei

Lieve help,jijm hebt je de laatste tijd niet verveeld.
Wat een enige dingen heb je gemaakt. Ziet er geweldig uit.
Dat moest goed verkopen. Succes alvast.