Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 27 augustus 2016

Workshop "Design je eigen lijn".

Vandaag heb ik voor de 2e keer bij De Craftorij de workshop "Design je eigen lijn" mogen geven. Dit omdat er veel vraag was naar een herhaling van deze workshop.
In deze workshop zijn de dames aan de gang gegaan om zelf een serie PL kaartjes te maken, waarbij een eenheid is, kaartjes maken die bij elkaar horen.
Het is enorm leuk om te zien hoe iedereen met veel enthousiasme aan de gang is gegaan om hun eigen (PL) kaarten te maken.
Ook deze keer vond ik het weer verrassend om te zien hoe iedereen zijn eigen draai weet te geven aan de serie kaartjes die gemaakt wordt.
Heerlijk om dit te mogen doen. Ik krijg er gewoon energie van :-)

Hier wat foto's van vandaag:











Geen opmerkingen: