Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 18 december 2016

Een kerstkaart voor een eenzame onbekende.

Op een facebookpagina zag ik dat iemand kerstkaarten had gemaakt voor een ouder iemand die eenzaam was. Deze kaarten kon je dan naar de Ouderenbond sturen en zij gaan er dan voor zorgen dat de kaarten goed terecht komen.
Dit initiatief spreekt me aan. Een simpel gebaar waarmee je de moeilijke decembermaand voor veel mensen iets aangenamer kunt maken. Alleen ontdekte ik deze actie te laat om mijn kaarten nog op tijd bij de ouderenbond te krijgen.
Maar nu hoorde ik dat de moeder van mijn vriendin diverse bejaarde mensen kent voor wie de maand december moeilijk is. Moeilijk omdat ze na jaren samen te zijn geweest nu zonder hun partner verder moeten. Moeilijk omdat ze op hoge leeftijd de zorg voor hun zieke partner hebben. Moeilijk omdat ze eenzaam zijn en familie missen.
En daarom gaat de moeder van mijn vriendin 9 mensen nu een kaart brengen die ik voor dit doel gemaakt heb.
En wat zou het leuk zijn als mensen die dit bericht hier op mijn blog lezen ook dit initiatief nemen....

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

wat een mooi gebaar ! heel erg mooi kaartje, zullen ze vast wel blij mee zijn
grtjs,martina
x