Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 17 juli 2018

Scr@p Challenge 7.


Hebben jullie al de leuke schetsuitdaging bij Noor! Design gezien?


Op het blog van Noor! Design kun je zien wat de verschillende Designteam leden
gemaakt hebben met deze challenge.

Ik heb deze challenge gemaakt in mijn Travelers Notebook.
Omdat mijn TN niet zo breed is, heb ik deze sketch verdeeld over 2 pagina's.
Ik maak altijd eerst de pagina's en voeg later de foto's en laatste accenten toe.
Ik geloof dat dit ergens de pagina's voor augustus zijn.
De foto's moet ik dus nog gaan maken....


Deze pagina's heb ik zo gemaakt:


Voor een ander project was ik bezig met de gelli plate en distress paint.
Hierbij rol ik mijn brayer altijd schoon op een stuk papier.
In dit geval heb ik de brayer schoon gerold op de pagina's van mijn Travelers Notebook.


Eerlijk gezegd vind ik een brayer onmisbaar als je je eigen achtergronden maakt.
Het resultaat dat je zo krijgt, vind ik erg mooi.


Alleen de kleuren geel en bruin vond ik wat saai.
Daarom heb ik aan deze achtergrond ook nog iets blauw toegevoegd.


Met de brayer en de distress paint heb ik ook nog een ander stuk papier geverfd.
Dit papier heb ik gebruikt voor de polaroid kaders.
Op dezelfde manier heb ik ook het papier voor de steentjesmask een kleur gegeven.
(6002/0979 Mixd Up stansmal honingraat - muur)



Met restjes papier heb ik de pagina's verder afgemaakt.


De stans "under the sea 6002-0653" heb ik gebruikt voor het tekstbord.
Als ik straks weet welke foto's ik ga gebruiken, dan komt de tekst ook op dit bord te staan.

Dit was mijn uitwerking van Scrap Challenge #7.
 
Tot een volgende keer.
Groeten Hanny.





Geen opmerkingen: