Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 10 januari 2019

Bloghop januari collectie Dutch Doobadoo.

Hallo allemaal.

Leuk dat jullie bij de eerste bloghop van 2019 komen kijken
Ook deze maand is er weer veel leuks bij gekomen om creatief mee aan de slag te gaan.


De letterslingers zijn zo ontzettend leuk qua formaat.
De tekst "Jij en ik is wij samen" hangt bij ons in de hal van de school te pronken.
Doordat je deze slinger maakt, kun je de kleuren gebruiken die je wilt.
In dit geval zijn dat de kleuren waarmee de hal van onze school geverfd is.
Maar er is nog meer:


Voor deze bloghop heb ik wat gemaakt met de Dutch Card Art.
Ik heb deze Card Art als pocket gebruikt.


Door van het kleine flapje alleen de zijkanten in te smeren met lijm creëer je een pocket
waar je een kaartje in kunt schuiven.






De randen van het papier heb ik iets donkerder gemaakt met distress inkt en een blending tool.


Het kaartje heb ik een kleur gegeven met pigment poeder en distress inkt.
Ik heb wat pigment poeder met water gemengd op mijn craftsheet (art.nr. 210.002.002)
en hier mijn aquarelpapier doorheen gehaald.
Mijn craftsheet vind ik onmisbaar.
Hierna heb ik de mask, distress inkt en een blending tool gebruikt
(Dutch Mask Art A5 squares art. nr. 470.715.128) om een patroon op de kaart te maken.
Daar zie je nu echter nog maar weinig van omdat ik er van alles overheen geplakt heb.....




Dit was mijn bijdrage voor de bloghop.
Voor nog meer inspiratie kun je nu naar de blog van Mirande gaan.

Wil je kans maken op een leuke prijs, vergeet dan niet om een reactie onder dit bericht achter te laten.

Groeten Hanny.

23 opmerkingen:

GerJanne zei

Wauw wat een gaaf idee, om die mal zo te gebruiken, met en tag erin! EN die letters zijn ook super. Goed idee om het motto van de school (misschien zelfs de missie?) met die letters op te hangen, zichtbaar voor iedereen!
En ik vind deze bloghop erg leuk! Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk met de tag! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Gaaf gedaan m e t die tag

Unknown zei

Wat een leuk idee om de mal zo te gebruiken en wat een mooie uitwerking.

Bea zei

Wat een leuk idee zo met die tag....

groetjes Bea.

Crea Ankie zei

Heel origineel Hanny !

Jolanda's Blog zei

Een superidee om een pocket van de mal te maken. Dank je wel voor deze tip.
groetjes
Jolanda

Margriet zei

Wat leuk dat je met dezelfde mal weer iets heel anders er van gemaakt heb. Origineel idee!!
Gr. Margriet R.

JanniedenButter zei

Wat leuk dat er steeds een andere creatie gemaakt is!
Een grappig kaartje is dit Hanny!
Het is een super leuk kaartje!
Groetjes Jannie

Judith zei

Gaaf kaartje leuk gedaan met het opbergvakje.
Groetjes van Judith

Ciela zei

Wat een leuke variant, nu lijkt de mal niet zo reuze groot, bedankt voor de tip!

Rosina zei

Wat heb jij ook weer een super mooie kaart gemaakt met deze nieuwe DDBD mal Hanny...zo leuk met die tag erin...en prachtige details allemaal.....die grote letters zijn echt de blikvanger....KNAP gedaan!

lieve groetjes
Rosina

Sas zei

Super leuk die pocket! Leuke kaart geworden

Unknown zei

Leuk idee. En hoe heb je nu die xoxo gemaakt. Mooi hoor!

Miriam's creablog zei

leuk je kaart rechtop in plaats van liggend . Gr. Miriam

Scrap-joy zei

C.C.S, die grote xoxo heb ik met de Silhouette gesneden. Maar je zou dit natuurlijk ook met de computer met Word kunnen maken en dan zelf kunnen snijden/knippen.

Jolanda hilderink zei

Super leuk idee die pocket met die toch al weer te leuke mal, krijg al weer heel veel inspiratie (ook het idee van de grote letters zonder Silhouette (gelukkig bijna weekend)

Handmade By Yvonne zei

super gaaf zeg! ook een mooi model om een gift card in te geven.
mooi met dat stiksel.
weer een leuke bloghop zeg!!
groetjes Yvonne

marja zei

Wat een geweldige kaart, super leuk gedaan met de tag erin!
Groetjes Marja

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een prachtige 😍😍 kaart is het weer geworden. De nieuwe mal is te gek en ook heel veelzijdig. Hij staat op mijn lijstje hoor. De kleurcombi vind ik echt te gek. Liefs Monica

marjo van soest-van holst zei

Nummer 4,en ook weer zo mooi,leuk model van gemaakt zo met de pocket,groetjes, Marjo

Bianca Werkhoven zei

Super tof zeg, leuke creatie

Suzan zei

Prachtig kaartje Hanny! Prachtig model!
Groetjes Suzan