Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zaterdag 8 februari 2020

Bloghop Noor collectie februari 2020 week 7.

Hallo bloglezers.

Welkom bij de laatste blog van deze bloghop.
Inmiddels hebben jullie in de eerdere bloghopberichten al diverse leuke voorbeelden gezien die
met de nieuwe collectie gemaakt zijn door de Noor Designteamleden.




Voor deze bloghop heb ik beide nieuwe papierlijnen gecombineerd.
Het vintage Tea Party papier past goed bij het Purrfect Kitties papier.
Ook al heb ik geen kat als huisdier, dit papier is ook zonder kat erg gaaf en zeer bruikbaar.
Aan de andere kant van het papier met kattenopdruk zit namelijk mooi papier zonder kattenprint.
En over het papier met de visgraten ben ik helemaal enthousiast.
Geen idee waarom ik visgraten altijd zo leuk vind.


Met de stansjes ben ik dus ook helemaal blij.

Met deze materialen heb ik een scrappagina gemaakt:


De achtergrond van deze Lay Out heb ik met oxide inkt gemaakt.


En dit is de Lay Out gemaakt met materialen uit deze nieuwe collectie.
Achter de foto's heb ik verschillende papierlaagjes geplakt met het nieuwe papier.


Het mask stencil zig zag zorgt iedere keer weer voor een schitterende achtergrond.




De labels die je achter de foto's uit ziet steken komen uit deze set labels.



Dit is de gave Doily die je achter de foto uit ziet komen.
Ik vermoed dat jullie deze nieuwe doily in de toekomst vaak voorbij zullen zien komen
bij mijn creaties die gemaakt gaan worden.


En natuurlijk mag bij deze pagina de stans van het visnet niet ontbreken.
Ik vind het erg leuk om deze stans ergens onder vandaan te laten komen.


Dit was mijn bijdrage aan de bloghop.
Ik heb er weer van genoten om met de nieuwe collectie bezig te mogen zijn.
Mocht je kans willen maken op de leuke prijs die er aan deze bloghop verbonden is,
vergeet dan niet om hieronder een reactie achter te laten.

Je kunt nu weer terugkeren naar het 



Leuk dat je weer hier op mijn blog kwam kijken.

Groeten Hanny.


9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat super leuke lay-out.
Zo mooi ,met de nieuwe hobby spulletjes.
Groetjes Elle-jeanne

Helen van de Kamp zei

Ook al zo'n gave lay-out, de doily is ook hier weer schitterend!

ionabunny zei

Gorgeous layout. Love the stencilled background and those fun die cuts. Hugz

Elly zei

Wat mooi toch weer. En ook die mooie mallen

Karen Schaghen zei

Ik vind het erg knap om zo je foto's te verwerken. Ik heb er van genoten

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige lay-out Hanny! Groetjes Betha

miriam zei

Een hele mooie lay out en ook gave kleuren gr Miriamvdzanden

Astrid van der Linde zei

Die doily is idd ook heel gaaf!! Er komen echt gewoon veel te veel leuke nieuwe dingen uit steeds ;) Maar ik vind het echt heel erg mooi geworden weer!! <3

Aartje zei

Wow echt heel gaaf gedaan. Prachtig zoals je alles bij elkaar combineert.
Groeten, Aartje