Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 17 juli 2022

De eerste kliekjesdag.

 Hallo bloglezers.

Vandaag laat ik jullie de eerste uitwerking zien van de kliekjesdagen, een wekelijkse zomer activiteit op de facebookpagina van Pronty Crafts and Friends.
Vandaag was het mijn beurt om met kliekjes wat te maken.
Binnen het designteam hebben we onderling onze kliekjes geruild.
In mijn geval zie je de kliekjes van Marijke van Doesburg waarmee ik deze kaart gemaakt heb.


De hoeveelheid kliekjes is dermate groot, dat ik er ook nog wel een 2e project mee kan gaan maken.


Dit is de kaart die ik met deze kliekjes gemaakt heb.
Inmiddels is deze kaart al gearriveerd bij de ontvanger. Het idee achter deze actie is namelijk dat je gemaakte kaart gegeven/gestuurd wordt naar iemand die niet op vakantie gaat.

Op de facebookpagina van Pronty Crafts and Friends zijn straks ook de creaties van de andere designteamleden te bekijken.
Mocht je zelf ook mee gaan doen en op de facebookpagina van Pronty je project plaatsen, dan maak je kans op de give-away die 11 september verloot wordt.

Fijne dag verder, groeten Hanny.

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

een mooie kliekjes kaart.
groet Alma