Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 3 maart 2008

CD Muckosky

Afgelopen zaterdag ben ik met Chantal en Irene naar een mega lange scrapbookdag van Akkefietje geweest.
We hebben hier 4 workshops gehad, waarvan 1 gegeven werd door CD Muckosky.
CD komt uit Canada. Ze scrapt nog maar 2 jaar. Sinds ze scrapbooker of the year was bij het tijdschrift Creating Keepsakes is ze wereldwijd bekend geworden.
We hebben bij haar een mini album gemaakt. CD scrapt geweldig. Ze is erg hartelijk en enthousiast tegen iedereen.
Hier wat foto's die gemaakt zijn tijdens de workshop:




Naast deze workshop hebben we nog een mini album met daarin een opvouwbaar doosje gemaakt. Deze workshop is bedacht door Karen Burniston.
Ook hebben we een transparant mini album gemaakt en 2 LO's.
Een heerlijke dag was het weer.

2 opmerkingen:

Chantal van de Kant zei

Het was zeker een leuke dag daar in Eindhoven.
Vooral de workshop met CD vond ik echt geweldig.
Ben druk bezig om alles af te maken.
groetjes en tot gauw weer

Chantal

Anoniem zei

Ja, veel ideetjes en inspiratie opgedaan. Zondag gelijk verder gegaan met alle projectjes die nog niet af waren. Heerlijk. Leuke blog heb je. Ga ik zeker nog verder op neuzen. Groetjes.
Irene