Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 16 augustus 2009

Pagina's Art Journal.

Het werd weer tijd om de voorraad pagina's voor m'n Art Journal aan te vullen.
Het is zo ontzettend fijn om met verf, inkt, stempels, wasco, gesso e.d. bezig te zijn.
Meestal maak ik eerst voor een aantal pagina's de ondergrond en maak dan op een later tijdstip de pagina's verder af. Door aan meerdere pagina's tegelijk te werken, kun je lekker doorgaan en hoef je niet te wachten totdat de verf droog is.

Dit is het resultaat:










Wendy, bedankt voor het maken van een mal.

2 opmerkingen:

Connie zei

oooh, dat ziet er mooi uit zeg. Heb je toevalling ook linkjes naar hoe je zoiets maakt? De verftechnieken bedoel ik dan.Dit is mijn emailadres: cobove76@yahoo.com

Anoniem zei

Connie, wat leuk dat je zo enthousiast reageert op de pagina's van mijn Art Journal.

Ik heb niet direct EEN link waar ecact beschreven staat hoe je deze pagina's kunt maken. Wel geef ik 5 september bij Scraps in Nieuwerbrug een workshop Art Journal, waarbij ik veel van deze technieken uitleg en mensen ook zelf aan de gang gaan met deze technieken.

Als je verder op mijn blog kijkt dan zie je dat ik regelmatig gelinkt heb naar pagina's waar een uitleg gegeven wordt over werken met gesso, distressinkt en stempelen. Veel van deze technieken gebruik ik in m'n art journal. Eigenlijk is het een kwestie van gewoon doen. Pak gesso, verf, wasco op waterbasis, stempels en inkt en ga aan het experimenteren. Ik vind het heerlijk om zo bezig te kunnen zijn.

Groeten Hanny Röttjers.