Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 14 juni 2015

Nog meer kaarten voor de Craftorij Zomer Challenge.

In het vorige bericht vertelde ik al dat ik mee doe met de Craftorij Zomer Challenge.
Hier nog een paar kaarten die ik hiervoor heb gemaakt:

Uitdaging 1: Gebruik minimaal 2 labels op je kaart:




Uitdaging 2: Verwerk een quote of spreuk:



Uitdaging 3: Inchies:



En omdat ik altijd moeite heb met het weggooien van iets dat nog best te gebruiken is, heb ik nog een kaart gemaakt met de 2 inchies die ik over had:



Uitdaging 4: Circus.
Dit vond ik een lastige uitdaging. Van internet heb ik wat plaatjes van het circus geprint en vervolgens mijn doosje met bruine embellishments erbij gepakt.



Uitdaging 5: Je hobbyplek.
Mijn la met distress ink was inspiratiebron bij het maken van deze kaart.



En dit is de la:


Uitdaging 6: Upside down:
En terwijl ik dit kaartje maakte, kreeg ik een telefoontje dat even mijn wereld upside down zette.
Gelukkig viel het achteraf allemaal mee. Maar ik geloof niet dat ik ooit nog een kaart maak met deze titel....
Deze kaart is gemaakt met modeling paste.


Uitdaging 7: Blauw:



Binnenkort zal ik weer een aantal kaarten laten zien die ik gemaakt heb voor de Craftorij Zomer Challenge.

Geen opmerkingen: