Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




zondag 12 juni 2016

De Craftorij Zomer Challenge 2016.

De Craftorij organiseert nu al een aantal jaren de Craftorij Zomer Challenge.
En ook dit jaar mocht ik weer host zijn hierbij.
Als je op zoek bent naar creatieve inspiratie, dan moet je echt eens lid worden van de facebookpagina die voor deze Zomerchallenge 2016 gestart is.
Vanaf 1 juni, twee maanden lang wordt er iedere dag een uitdaging aangeboden die je op een correspondentiekaart kunt maken. Dit doe je op je eigen wijze, met je eigen materialen.
Het is onvoorstelbaar zo veel mooie kaarten er gemaakt worden. Ik vind het daardoor een facebookpagina met enorm veel inspiratie.
We zijn nu bij opdracht 13. Een paar berichten terug heb ik al eens een kaart laten zien. Dit zijn de andere kaarten die ik gemaakt heb.

Opwarmer 2: Gebruik cadeaupapier.


Opwarmer 3: Hoeden, petten en dames korsetten.


Dag 1: Slingers, toeters en bellen. Voor deze dag heb ik mijn geboortekaartje gebruikt omdat ik ook op 1 juni geboren ben.


Dag 2: Gebruik alleen kleurpotloden en stempels.


Dag 3: Laat 50% wit.


Dag 4: Gebruik een verfstrip.
br>
Dag 5: Zendoodle/zentangle.

En omdat ik niet tevreden was over deze kaart heb ik nog een 2e kaart gemaakt voor deze uitdaging.


Dag 6: Gebruik een prijskaartje.


Dag 7: Rose & oranje.


Binnenkort zal ik weer een aantal kaarten van de CZC plaatsen.

Geen opmerkingen: