Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




woensdag 22 februari 2017

DUTCH DOOBADOO BLOGHOP

Hallo allemaal.
Ik ben gek op notitieblokjes/schriften, maar vind de voorkanten hiervan niet altijd even leuk. Dat was ook het geval bij dit notitieblokje en schrift dat ik gekregen heb. Daarom ben ik aan de gang gegaan en nu kan ik tenminste iets moois pakken als ik wat op wil schrijven.
Met behulp van de mask en distress inkt heb ik de achtergrond gemaakt. Met stansen en kleine cirkeltjes van Laser Paper Art heb ik de kaft verder aangekleed.


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren om ook zelf creatief aan de gang te gaan.
Voor nog meer inspiratie verwijs ik je naar de volgende bloghop, dat is de blog van Anke Soeters

26 opmerkingen:

Ela zei

Weer heel anders maar wel verrassend deze kaartjes! Mooi die achtergrond en zo komen de stansjes er prachtig uit. Groetjes Ela

Diana zei

Wat leuk gepimpt! Zo kan je als je bv in de trein zit, je ideeën opschrijven voor een mooie zomer of iets anders. Dan wordt je er erg blij van. Die bubbels zijn wel heel erg leuk van DBD.

Groetjes
Diana
Diana's Creations

Mieke zei

Supermooi gemaakt! Wat een leuk idee.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat enig gedaan en een geweldig idee. Groetjes Betha

Annemarie en Merit zei

die zijn prachtig geworden, een lust voor het oog, veel leuker om in te noteren...
liefs Annemarie

Betty V. zei

Mooie kaarten!

Crealientje zei

Wat een leuk idee!
Die saaie notitie boekjes mee op vakantie om je verslag in te schrijven, dan heeft dit toch echt mijn voor keur.
Mooie details, en de DDBD producten mooi verwerkt.
Heel leuk gedaan!
Bedankt en groetjes Crealientje.

Cobie zei

Ook dit is weer een prachtige idee! Leuk gedaan. Een hele goede rede om met de mooie spullen van Dutch DooBaDoo aan de slag te gaan.
Groetjes Cobie

Unknown zei

Prachtige boekjes geworden! In zo'n mooi boekje is het toch veel leuker schrijven!!

Made by Nicolette zei

Zo maak je er iets heel persoonlijks van, stuk beter dan die saaie notitie boekjes. Prachtig geworden!

Groetjes Nicolette

marian zei

Wooow, daar zijn de bubbles ook heel leuk voor, heb ze net in de vissenkom gezien, maar dit is ook een leuk idee. Op naar de volgende hop.
Groetjes van Marian.

kaarten van Mariska zei

O wat gaaf en wat persoonlijk. Echt iets heel anders dan kaarten maar net zo persoonlijk. Leuk om zelf te houden of als cadeau te krijgen. Gauw hop ik verder.
Groetjes Mariska

Creanita60.blogspot.nl zei

Gaaf om de notitieboekjes zo op te pimpen! Ik vind de kleuren combi schitterend en ook heel leuk om als kadootje weg te geven.
Groetjes Anita

Joke zei

Dat is weer heel iets anders dan het voorgaande. Wat stoerder geheel denk ik maar zeker ook heel mooi. Moet je wel van houden denk ik.
Groetjes Joke

Jacqueline zei

Dit notitieblokje is heel mooi gemaakt
groetjes Jacqueline

Wijnanda zei

Wat is dat mooi geworden. Leuk die tint blauw en bruin bij elkaar.
De afwerking is ook erg mooi geworden.
Groetjes Wijnanda

Ingrid@64 zei

Leuk en die kleuren prachtig weer een idee om uit te proberen .

Anoniem zei

Je notitie blokje ziet er heel gezellig uit.
Heel apart weer eens wat anders .
Groetjes Jannie

Maia zei

Heel erg mooi deze gepimpte notitieboekjes!
Wat mooi zijn die bubbels toch en voor veel dingen te gebruiken.
Ik zag net ook je mini in een vorige blogpost die is ook super mooi!
Gezellig alle nieuwe dingen te zien in deze boghop.
Groetjes Maia

Angelique zei

Super, wat zijn die gepimte notitieboekjes leuk, hou van de kleurcombinatie.
groetjes Angelique

Anja Lensen zei

Heel leuk om een notitieboekje zo te personaliseren. Prachtig!

Miriam's creablog zei

prachtige kleurenombi, en zo leuk om de bubbels niet persé in een martieme kaart te gebruiken. je hebt me weer nieuwe inspiratie gegeven. Gr. Miriam

Suzan zei

Supermooi Hanny! Weer iets heel anders...prachtig!
Groetjes Suzan

Thera zei

Deze notitieblokjes zijn echt wel heel gaaf! prachtige kleuren ook!

Vlindert zei

Het diel van bloggen is vast delen van je creatie ...en wat ben ik daar blij om! Prachtige uitwerking... ik kan bijnaniet wachten om te beginnen zo leuk! Bedankt!

Vlindert zei

Het is nog vroeg..diel is doel ;-)