Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




maandag 8 januari 2018

Een super grote uitdaging....

Een tijdje geleden vroeg Jolanda Bergmans van Noor! Design wie van het designteam zin had om eens een live uitzending op de facebookpagina van Noor! Design te verzorgen.
Ik niet dus, maar vond het vervelend om direct heel bot met "Nee" te reageren.
Vele maanden bleef haar vraag ergens in mijn achterhoofd spoken.
En ik heb besloten om deze uitdaging gewoon aan te gaan......
En daarna kan ik vertellen of ik dit ooit nog eens wil doen.
Morgenavond om 20:30 uur gaat het gebeuren.
Via de facebookpagina van Noor! Design kun je meekijken hoe ik
met mixed media materialen, een art foamie van DDBD en Noor stansen aan de gang ga.
Om nog een beetje te kunnen slapen heb ik inmiddels 4 dezelfde projecten gemaakt en dit al 3 keer opgenomen en terug gekeken.
Met de technische hulp van Bas (mijn ega) ga ik ervoor!
De voorbereidingen zijn goed.
Nu alleen dat live gaan nog even doen .....
Hier een sneak van wat ik wil gaan maken morgenavond.
 
Als het goed is kun je de live uitzending later nog terug kijken via de link op het Noor! design blog.


1 opmerking:

marja kenter zei

Spannend joh. Ik wil gaan kijken, heb het genoteerd.
groetjes Marja