Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 16 augustus 2018

Bloghop nieuwe Noor collectie september 2018.

Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.
Dit bericht is een deel van de bloghop van Noor! Design.
Middels deze bloghop laten de Noor Designteamleden zien wat je allemaal voor moois
kunt maken met de nieuwe collectie van september.
Als je meedoet met deze bloghop, dan heb je al erg veel mooie voorbeelden gezien.
Ik ben voor deze bloghop aan de gang gegaan met de stans- en stempelset
van de Noor Scrap collectie.


Van deze stans- en stempelset word ik helemaal blij. 
Je kunt deze set gebruiken bij het scrappen, op Lay Outs, bij Project Life, in mijn Travelers Notebook, op memorydexkaartjes. Maar ook op gewone kaarten is dit een leuke set om te gebruiken.

Voor de bloghop heb ik een aantal memorydexkaartjes gemaakt.
De achtergrond van deze kaartjes heb ik gemaakt met alcoholinkt op Yupo papier.
Yupo is een synthetische papiersoort.
De eigenschappen van alcohol inkt komen hierop optimaal tot hun recht.
Om kleurscharkeringen te krijgen en ervoor te zorgen dat de alcoholinkt zich mooi mengt,
heb ik er ook blending solution bij gebruikt.
Toen de inkt goed droog was, ben ik er met een witte posca stift
en een Edding fineliner op gaan tekenen.


Met de Bella Lulu stansmal heb ik van deze achtergronden memory dex kaartjes gemaakt.
Op deze kaartjes heb ik foto's verwerkt en op een kaartje heb ik een mooie tekst geplakt.
Doordat de kaartjes al erg mooi zijn qua achtergrond, heb ik er niet al te veel bij op willen plakken.
De stempels van de nieuwe stempelset zijn hierbij enorm goed bruikbaar.





De volgende persoon in deze bloghop is Corina.
Ook zij heeft weer iets moois gemaakt met de nieuwe collectie.

Bedankt voor je bezoek en veel plezier met de verdere bloghop.


Groeten Hanny.

26 opmerkingen:

Betina zei

Super!!! Wat een mooie kaartjes en kleurtjes!!

Paula zei

Wat gaaf al die kleuren. Mooie kaartjes.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat prachtig gedaan en super leuke techniek. Super mooi geworden! Groetjes Betha

Scrap-joy zei

Het is zo heerlijk om met alcoholinkt bezig te zijn.
Deze kaartjes heb ik gemaakt als voorbeeld voor de workshop memorydex kaartjes die ik op 1 september geef bij Noor & Zo.

KarinsArtScrap zei

wow geweldige achtergrondjes Hanny en mooi bewerkt.

Wilma van Bergen zei

Wat een geweldige achtergronden allemaal, ik heb me er nog steeds niet aan gewaagd maar als ik dit zo zie... misschien toch maar eens proberen!

Bea zei

Prachtige achtergronden en schitterend mooie kleuren Hanny....

groetjes Bea.

Petra zei

Super achtergronden

creamaris zei

Oeh deze zijn voor mij echt te druk, maar wel hele leuke kleurencombinaties.

Unknown zei

Des te vaker is deze technieken zie, des te harder ik uitkijk naar de workshop!

Anita Wiegers zei

Wat een gaaf kleurenspectakel vol met leuke elementen

riekie zei

Super mooie achtergronden

Josee Heylen zei

Wat mooi wat u gemaakt hebt. Mooi kleuren gebruikt.

Unknown zei

Leuk geworden zeg!

Geppie zei

Die achtergrondjes knallen er echt uit!
Ontzettend gaaf. Ik ga ook gauw weer eens experimenteren

jawimasa zei

Wat schitterend die kleuren bij elkaar. Om jaloers op te worden. Echt geweldig

Jolanda hilderink zei

Hou van die kleurtjes en die nieuwe mallen en stansen 👍

Wilma zei

Wat een gave kleurcombi's.

Renate zei

Ja gave kaartje, echte Hanny's.

Sylvia zei

Wauw wat een super leuk effect krijg je met dat alcohol inkt. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Sylvia

Crea-Mo's Cards & More zei

Wauw, wat een kleur explosie😍😍, erg mooi. Ze zijn zo leuk weer al die nieuwe noortjes. Groetjes Monica💞🌸

Antoinette hol zei

Wauw wat een fleurig geheel
Heel erg mooi

roelie zei

wauw wat een prachtige ondergrond met tekst en stansjes had graag 1 sept dit komen leren maar dat gaat helaas niet

gr roelie

Wijnanda zei

Hele moooe achtergrond en erg leuk in combinatie met die stansjes!

Gerrie zei

wat mooi!!! die achtergronden zijn prachtig, de gehele kaart is super mooi

Unknown zei

Wat een prachtige achtergronden, erg vrolijk :)