Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




dinsdag 14 augustus 2018

Workshops die ik de komende maanden geef.

Zoals jullie al we weten, geniet ik er enorm van om andere mensen enthousiast te maken
en te inspireren voor deze fantastische hobby.
Ik heb er tenslotte niet voor niets voor gekozen om in het onderwijs werkzaam te zijn.....
Mijn enthousiasme voor creativiteit gaat verder dan ik op school kwijt kan.
Daarom geef ik regelmatig workshops.
Komende tijd zijn er weer een aantal workshops gepland bij Noor & Zo in Waspik.
 

Zaterdag 1 september geef ik de workshop memorydex kaartjes.
Hier op de foto zie je een voorbeeld van de achtergronden voor de memorydexkaartjes.
Deze achtergrondjes zijn met alcohol inkt gemaakt.
Ik wacht nog even op de gave stempelset die je bij deze workshop cadeau krijgt
zodat ik de kaartjes af kan maken.
 
 
 
Vrijdag 28 september en zaterdag 29 september geef ik een van de 3 workshops
op de grote Dutch Doobadoo dag bij Noor &Zo.
Deze dagen laat ik je zien dat je met alcoholinkt, aquarelpapier en de masks van Dutch Doobado
 mooie labels kunt maken.
De zaterdag zit al vol. Voor de vrijdag is nog een enkele plaats beschikbaar.
 
 
 

Zaterdag 13 oktober geef ik de workshop alcoholinkt technieken.
Deze dag ontdek je een aantal technieken met alcoholinkt.
Hierbij werken we op verschillende ondergronden en wordt er ook gedoodeld en gestempeld.
Het stempelen doen we o.a. met de lift inkt van Ranger.
 
Drie workshops dus waarbij alcoholinkt gebruikt wordt, gewoon omdat alcoholinkt zo mooi van kleur is, divers is en het iedere keer weer fascinerend is hoe de inkt reageert.
Maar alle 3 de keren toch weer anders.
 
 


Geen opmerkingen: