Wat leuk dat je hier komt kijken.

In december 2007 ben ik gestart met deze blog.

De blognaam scrap-joy spreekt voor zich. Scrappen is voor mij een hobby waar ik veel plezier aan beleef. Inmiddels ben ik ook steeds meer met art journaling bezig.

Het werken met verf, inkt, sprays, stencils e.d. is ontspannend en ontzettend leuk om te doen. Het is dan ook super dat ik lid van het designteam mag zijn bij Dutch Doobadoo en bij Pronty. Want daar komen veel gave materialen vandaan, die ik graag hierbij gebruik.


Door mijn eigen creaties te laten zien hoop ik dat ik jullie via deze blog kan inspireren tot het maken van mooie LO's en andere creatieve uitspattingen.




donderdag 17 januari 2019

Bloghop nieuwe Noor! collectie.

Hallo bloglezers.

Met deze bloghop willen we jullie laten zien dat je met de nieuwe collectie van Noor! weer veel leuke dingen kunt maken.


Voor deze bloghop heb ik het Scrapstencil Tags and Labels gebruikt.
Met dit stencil kun je snel en gemakkelijk allerlei leuke labels maken.
Het leuke van dit stencil vind ik dat zowel de vorm als grootte van de labels verschillend is.
Deze labels kun je natuurlijk aan een cadeautje hangen, bij een bosje bloemen geven, op een Lay Out, in een Travelers Notebook of Journal verwerken.
Maar je kunt ze ook gebruiken voor je mixed media creaties en nog veel meer. 
Ik heb zo het idee dat je deze labels vaak bij mij gaat tegenkomen want ik vind ze erg leuk.

Dit zijn de labels die ik gemaakt heb met behulp van dit stencil.
Hierbij heb ik ook diverse stansmallen van Noor! Design gebruikt.








Het leuke van de label links is dat je het onderste deel omhoog kunt vouwen
en er een tekst kunt stempelen.


Als je kans wilt maken op de prijs die aan deze bloghop verbonden is, vergeet dan niet om ook
hieronder een reactie achter te laten.

De bloghop gaat verder naar Nicolette
Ook zij laat je weer een mooie creatie zien.
Veel plezier bij de verdere bloghop.

Groeten Hanny.

18 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk deze labels! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Gave labels heel.mooi gedaan

Wilma van Bergen zei

Wat een mogelijkheden eigenlijk met die labels. Zou ik nooit aan gedacht hebben voor een lay out, maar super leuk.

HANDMADE with LOVE by AN zei

Hanny, wat een gave tags! 1001 mogelijkheden en ideeën... Helemáál leuk en voor heel veel dingen geschikt, aan een kadootje of bloemetje. Verwerkt op een scrap pagina of in een zelfgemaakt boekje. Of gewoon op een kaart, SUPER!

Judith kramer zei

Erg leuke labels

Fieneke zei

Wat een leuke labels, super voor de inspiratie, bedankt!

ger zei

leuke labels zijn dat

Miriam's creablog zei

allemaal even leuk

Unknown zei

Ik ben dol op labeltjes en deze zijn echt geweldig leuk. Je hebt er echt wat moois van gemaakt. Zo'n klein canvasje en dan toch zulke leuke dingen ervan maken is toch echt wel een kunstje op zich. WOW!!

MadebyCarla zei

Mooi hoor

Unknown zei

leuke labels zijn dat

Adriana zei

Wat een mooie labels en wat een leuk effect met de extra tekst erachter!

Minke van Hijum zei

Mooi gemaakt die labels. Creatief ook met de kleuren. Groetjes, Minke

Astrid van der Linde zei

Super leuk die labels!!! <3

Crea-Mo's Cards & More zei

Wat een mooie tags heb je gemaakt😍😍. Het labelstencil lijkt mij super handig. Dank je voor de inspiratie. Liefs Monica

Heidie zei

Wat een mooie labels heb je gemaakt. Leuk voor aan een cadeau.

liefs Heidie

Sandra zei

Erg leuke, fleurige labels.
Ideaal voor allerlei projecten,cadeautjes en nog veel meer.

Jolanda hilderink zei

I love tags en deze helemaal !!